ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:ناصر محمد خانی, توسط saied |

ناصر محمدخانی مهاجم سال های گذشته پرسپولیس شرایط حال حاضر این تیم را چندان مناسب نمی داد و معتقد است باید همه کمک کنند تا اوضاع و احوال این تیم برای آینده سر و سامان بگیرد تا بهترین تیم ایران و پر طرفدار ترین تیم حال حاضر فوتبال ما بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

ناصر محمد خانی در گفت وگویی که با شفقنا ورزشی داشت ضمن اشاره به اوضاع حال حاضر پرسپولیس پس از گذشت دو هفته از بازی هایش در لیگ برتر گفت : به نظر من تیم فصل را خوب شروع نکرده است و به نظر می رسد مشکلات زیادی سد راه پرسپولیس است تا این تیم نتواند هیچ کسی را راضی کند .

او در مورد مشکلات تیم می گوید : به نظر می رسد عوامل مختلفی از جمله خارج نشدن از فصل بدنسازی و همین طور مشکلات روحی و روانی در کار این تیم اشکالاتی را به وجود آورده است که همه در هر پست و مسئولیتی که در کنار این تیم و باشگاه حضور دارند باید به نوبه خود کمک کنند تا بتوانند پرسپولیس را از این بن بست نجات دهند .

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس برخی نا هماهنگی‌ها و اختلافات نظر های موجود بین اعضای هیات مدیره و مدیر عامل را در این مسائل دخیل می داند و به شفقنا ورزشی می گوید : علی دایی که مربی قابلی است باید تمام حواس خود را معطوف مسائل فنی نماید و با آرامش کار خود را دنبال نماید . به هرحال وجود اختلاف نظر در هر مجموعه ای مساله عجیبی نیست  و  اتفاقا خیلی هم طبیعی است اما به اعتقاد من باید این مسائل در فضایی آرام  و به دور از تنش، جلساتی برای رفع مشکلات ترتیب داده شود نه این که در روزنامه ها و رسانه ها علیه هم جبهه گیری انجام گردد .

محمد خانی که خود در برهه ای از زمان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت در ادامه این مساله به خبرنگار شفقنا ورزشی می گوید : در اتفاقات و مشکلات اخیری که برای پرسپولیس به وجود آمده و همین طور ناکامی این تیم دربازی هایش در ابتدای فصل بی انصافی است اگر کسی بخواهد تمام کاسه و کوزه ها را بر سر علی دایی بشکند و بخواهد او را در تمای این اتفاقات مقصر جلوه دهد . بلکه به نظر من همه اعضای تیم و باشگاه هر کدام به نوعی می توانند در موفقیت یا عدم موفقیت تیم موثر باشند .

او در ادامه صحبت های خود اظهار داشت : البته با وجود این که پرسپولیس در دو بازی اول خود نتایج اصلا خوبی را کسب نکرده است اما من اعتقاد دارم تازه اول راه است و در حالی که تنها دو هفته از شروع فصل می گذرد نمی توان قضاوت خوبی برای سنجش شرایط تیم داشت .

ناصر محمدخانی بااشاره به نیاز مبرم مجموعه پرسپولیس به ثبات و آرامش خاطر نشان کرد : در کار گروهی اگر ناکامی به وجود بیاید همه مقصر هستند .همان طور که موفقیت ها و نتایج خوبی نتیجه تلاش گروهی است . این مساله در حال حاضر در مورد وضعیت پرسپولیس صدق می کند و مهترین فاکتوری که می تواند به تیم برای جبران کمک کند حفظ آرامش همه و صبوری مردم و وهواداران است . به طور قطع حوصله و همین طور گذر زمان می تواند به بهتر شدن شرایط این تیم کمک شایانی باشد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: